InComfort Assuradeuren stockfoto groep mensen

Welkom bij InComfort!

Wij zijn InComfort, een volmachtbedrijf gespecialiseerd in verzuim- en inkomensverzekeringen. Als volmachtbedrijf beheren we uw verzekeringen namens de verzekeringsmaatschappij. Op deze pagina leest u meer over de overstap van uw huidige verzuimverzekering naar ons.

De voordelen voor u

Vanaf 1 januari 2025 worden uw verzekeringen ondergebracht bij InComfort. Dit biedt u belangrijke voordelen:

  • We handelen zelf uw claims af, waardoor we deze snel kunnen oppakken en afhandelen.
  • We hebben een eigen casemanager die kan helpen om het ziekteverzuim in uw bedrijf te verminderen.
  • We geven u steeds meer inzicht in uw verzuim. Denk aan informatie over het type verzuim en hoe uw verzuim zich verhoudt tot vergelijkbare bedrijven.

Hoe verloopt de overstap?

  1. U ontvangt een bevestiging van uw huidige verzekeraar dat uw verzekering is beëindigd.
  2. Aan het eind van het jaar ontvangt u van InComfort een nieuw polisblad. Deze krijgt u mogelijk via uw adviseur.
  3. U behoudt uw eigen arbodienst, maar mogelijk krijgt u wel nieuwe contactgegevens. Deze sturen wij u aan het eind van het jaar.
  4. Vanaf 1 januari 2025 maakt u gebruik van een nieuw portaal voor het aan- en afmelden van uw ziekmeldingen. De inloggegevens met een duidelijke instructie ontvangt u eind van het jaar. Meer lezen over het verzuimportaal? Klik hier!  

Belangrijk: tot 1 januari 2025 moet u uw ziekmeldingen doen bij uw huidige verzekeraar. Zij handelen ook alle lopende ziekmeldingen af.

Wat blijft hetzelfde?

  • uw eigen adviseur/tussenpersoon
  • uw arbodienst
  • de polisvoorwaarden (versie 2025)
  • uw polisnummer

Wat verandert er?

  • u krijgt een nieuw portaal voor ziekmeldingen
  • u krijgt andere contactgegevens van uw arbodienst
  • ziekmeldingen tot 01-01-2025 moet u bij de oude verzekeraar melden
  • betaalt u rechtstreeks aan de maatschappij? Dan ontvangt u voor de eerste premie een factuur. Wilt u deze betaling eenmalig handmatig naar ons overmaken?
    Wilt u dat we uw premie voortaan automatisch afschrijven? Geef dan een nieuwe incassomachtiging af.

InComfort werkgeversportaal

InComfort heeft een eigen portaal voor het aan- en afmelden van ziekmeldingen. In dit portaal voert u de gegevens van uw werknemers in. Dit is eenmalig extra werk, maar het voordeel is dat u in de toekomst makkelijk kunt switchen van verzekeraar binnen InComfort. U kunt dan hetzelfde portaal blijven gebruiken.

Download hier handleiding

Vragen?

Heeft u vragen over het portaal? Neem dan contact met ons op. Bel tijdens kantooruren naar 020-374 16 66. We staan voor u klaar.

Stel ons gerust uw vraag

024 - 37 41 660
Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hechten veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Bekijk hier ons Privacy statement.